Dag 3 - Reisverslag uit Peniche de Cima, Portugal van Dounia Bouchikhi - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Peniche de Cima, Portugal van Dounia Bouchikhi - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Dounia

11 April 2018 | Portugal, Peniche de Cima

Lieve volgers,
vandaag hebben we het gehad over hoe er in de andere Europese landen word omgegaan met geweld tegen vrouwen/mannen. Juultje en ik hebben een plan van aanpak gemaakt. 1 van de dingen die wij hebben benoemd is dat veel vormen van geweld niet bekend staan als geweld, zelfs niet als dit heel veel impact heeft op mensen. Ook hebben wij benoemd dat er slachtofferhulp is in Nederland en dat er psychische hulpverlening is. Toen we dit allemaal hadden gemaakt, heeft elk land die aanwezig was gepresenteerd hoe het er daar bij hun aan toe gaat, wat voor hulp er daar is en etc. Heel interessant om dit te weten te komen van verschillende ( Europese ) landen. Morgen gaan Juultje en ik een presentatie houden over de LFB.
Tot morgen lieve volgers.

  • 12 April 2018 - 14:59

    Suzanne:

    He Dounia,

    Het zit er weer bijna op voor jullie! Succes nog morgen en een goede reis! Ben benieuwd naar je verhalen verder, hoor ze volgende week wel!

    Groetjes Suzanne

  • 12 April 2018 - 22:08

    Coby :

    Weer een leuke dag denk ik zo. Ook leerzaam te horen hoe het oin andere landen gaat. Geniet nog even en tot snel.

    Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Peniche de Cima

Dounia

Hallo lezers, Ik ben Dounia Bouchikhi, ik heb de kans gekregen om voor EPSA naar Lissabon ( in Portugal ) te gaan. Ik ga deelnemen aan een congres over geweld tegen vrouwen. Dit doe ik vanuit mijn werk bij de LFB. www.lfb.nu Ik vertrek 9 april, vanaf dan kun je hier mijn verhalen terug vinden over deze bijzondere reis. Ik zal in de avond uren mijn verhalen uploaden. Volg de facebookpagina van LFB Goes voor meer informatie! https://www.facebook.com/SterkplaatsGoes/

Actief sinds 28 Maart 2018
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 4435

Voorgaande reizen:

09 April 2018 - 13 April 2018

Lissabon

Landen bezocht: